sarasvardag

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av S - 26 augusti 2013 21:50

Jag och mamma tog en runda på ca 5 km, dom första 2 jogga jag i ett sträck! Fan vad jag är bra! (Får man säga så)
Sen bidde det snabb gång varvat med joggning, känns nu riktigt bra!

Ff orolig över märket på magen... Ikväll ser det värre ut igen? På bilderna har jag precis smörjt kortison, den understa hur det såg ut häromdagen.

Av S - 26 augusti 2013 21:50

Jag och mamma tog en runda på ca 5 km, dom första 2 jogga jag i ett sträck! Fan vad jag är bra! (Får man säga så)
Sen bidde det snabb gång varvat med joggning, känns nu riktigt bra!

Ff orolig över märket på magen... Ikväll ser det värre ut igen? På bilderna har jag precis smörjt kortison, den understa hur det såg ut häromdagen.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av S - 26 augusti 2013 17:26

hänt sista tiden, varit otroligt trött med huvudvärk och öm kropp så faktiskt inte gjort särskilt mycket. Har vilat från motionen eftersom jag känt mig risig.
Var ju hos distrikt ssk i fredags och kollade mitt märke, hon var osäker på borrelia eftersom jag kliat så mycket så är den en liten utbuktning. Fick med mig stark kortison hem över helgen. Skulle ringt idag men avvaktar tills på onsdag för ska vara här hos mamma och vara hundvakt tills dess.
Ser inte jätte mycket bättre ut dock.

Nellies sår har läkt superfint vilket är en lättnad! Längtar tills installning på söndag!

Annars är allt som vanligt, ska försöka mig på att jogga lite ihop med mamma ikväll. Får se om det går nu efter vilan ?.

Presentation


Är en 30 årig tjej som skriver allt från vardagen till mera djupare tankar och känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards