sarasvardag

Alla inlägg under juli 2013

Av S - 31 juli 2013 09:51

Finns ingen lust över huvudtaget att blogga, är knappt på internet längre alls. Facebook kontot är inaktiverat och jag känner bara att det är grymt skönt just nu. Att ha en riktig paus. Det värsta är att när jag får lust igen, finns det MASSOR att skriva om och alla dessa bilder som jag vill visa som jag tagit/tar. Då blir det blogg bomb istället.


Men nu tar jag en paus, kanske får lust då och då med ett inlägg men just nu näe, internet känns inte så viktigt och inte så roligt längre!


Några bilder från sjöturen några veckor sen.

         

Av S - 23 juli 2013 09:31

Idag blev det knäckebröd till frukost, hade inget annat men bättre knäckebröd än bröd ;)
Klarade mig utan socker i teet, hoppas resten av dagen går lika bra :)

Blir cykling idag istället pga av mina fötter och blåsor ;)

Av S - 22 juli 2013 21:39

Promenad ihop med svägerska, mina fötter dom fått enorma blåsor sa ifrån.
Men bättre 30 min i rask takt än inte allls :)

Av S - 22 juli 2013 16:53

Stallets charmtroll!

Av S - 22 juli 2013 10:52

Lite med "bantningen", jag och sambon ska ju börja ordentligt 1 aug men idag har jag börjat med att ta bort bröd ur min kost. Jag är helt galen i bröd och när jah tar bort det och ersätter med annat så brukar jag gå nerdirekt.
Tar även bort sockret ur tet och annat synligt socker.
Igår var jag ute och gick med svägerska i ca 1 Tim :)

Av S - 21 juli 2013 11:25

1 aug så ska sambon och jag börja ett nyttigare och hälsosamt liv. Båda behöver gå ner i vikt och jag är grymt trött på min stora äckliga mage!

Av S - 19 juli 2013 09:34

fyller min älskade mamma år, ska dit senare och fira henne. Jag ska hjälpa henne att förbereda mat med mera så hon inte behöver göra så mycket på sin födelsedag.


Ni får två bilder från våran båt tur förra helgen, var helt underbart att komma ut på sjön och älskade Jizza är så lycklig på sjön. Badar så hon är totalt slut på kvällen :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en 30 årig tjej som skriver allt från vardagen till mera djupare tankar och känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards