sarasvardag

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Förälskad!

Av S - 2 oktober 2013 21:49

Är jag i Sture! Jaaa dodgen alltså, har döpt honom till Sture och körde honom idag igen. Underbar bil! Kommer bli konstigt att sätta sig i micran igen när bilen inte är kvar. Provkör åt en av t's kunder.

Jag och nellie tog en skön promenad på förmiddagen, tog på henne sadel och träns.
Fick bara bråka hur länge som helst för att få in bettet, hon vet i vilka "grenar" hon ska bråka med mig.... Men jag vann till slut, när hon väl. Har bettet i munnen reagerar hon inte alls.
Vi hade en skön promenad ända tills en traktor kom oss mötande på en lite smalare grusväg. Stannade och tänkte låta den passera, problemet var bara att den sakta inte ner och nellie blev livrädd och höll på att hoppa rakt framför traktorn istället!
Det gick bra för hon hoppade tillbaka lika fort men usch vad nära det var!
Lite fnork men vi stannade kvar och tittade när traktorn fortsatte och sen var hon lugn igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 19 oktober 2013 13:47

Av S - 17 oktober 2013 19:22

ihop med nya stalltjejen och hennes Vincent. Det var riktigt mysigt faktiskt :). Idag tog totte stallet, jag har städat och handlat till mamma och plastis kommer hem om nån timme :) Tog även en promenad med hundarna, jätte skönt! Imorgon är de...

Av S - 15 oktober 2013 19:13

                                                                      ...

Av S - 15 oktober 2013 16:51


Medicinen lite och mina dagar varit som berg och dalbana, från ledsen till förbannad till att vrål skratta. Det är ganska påfrestande. Så nellie fått stå lite, tömkörde henne i fredags och idag har hon blivit löslongerad på ridbanan. Hon är busig oc...

Presentation


Är en 30 årig tjej som skriver allt från vardagen till mera djupare tankar och känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards