sarasvardag

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av S - 19 augusti 2013 18:18

för jag är helt dränerad på energi och lust. Hade tänkt cykla min runda 17 km men det får bli imorgon. Ingen ide att köra slut på mig själv heller för då kommer jag snart sluta med mina promenader och cykelturer.


Har idag varit lite social med Totte´s kunder, och det tar energi om något! En av kunderna är inte mina favoriter pga olika orsaker och det tar mycket på att vara trevlig fast man egentligen kanske vill säga vad man tycker om saker och ting. MEN är ju en kund och då får man bita ihop!

Har även städat här inne en del och sen kollat till Nellie. *peppar peppar, ta i träd* Så ser såret så fin fint ut ff! Inga komplikationer alls och snälla håll tummarna att det fortsätter så!

På onsdag ska hon få gå ut i stora sommarhagen tills vi stallar in den 1 sept.


Av S - 19 augusti 2013 12:37

Är mycket underhållande fast samtidigt en orsak till att jag tröttnade på det här tävlingar och den sortens hundliv. Kastar skit på varandra, nedvärderar olika sorters hundar och kan verkligen inte hålla sams.

Är det så inom hästerit också??

Av S - 19 augusti 2013 09:25

Jag är inget av dom, är otroligt morgontrött. Är inte människa förrens framåt 10 iaf, då har jag en liten topp på några timmar. Fram till typ 2-3, sen kraschar jag oftast. Då orkar jag knappt ha ögonen öppna så brukar vila en liten stund om det går för att sen kämpa mig att vara vaken till iaf kl 21. Haha men vaknar alltid runt 6-7 på morgonen så jag är som en zombie några timmar på morgonen.


Vad är ni? Morgon eller kvällsmänniska?

         

Av S - 19 augusti 2013 08:03

mask så fick improvisera, dela upp hund avmaskningstablett och avmaska henne. Hoppas det funkar och masken försvinner :)

Presentation


Är en 30 årig tjej som skriver allt från vardagen till mera djupare tankar och känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards