sarasvardag

Alla inlägg den 14 september 2013

Av S - 14 september 2013 17:43

har nellie gjort igen ?. Kliat sig i boxen under natten, fått ner vattenhinken och gnidit sig mot hållaren och fått sår!

Funderar på vad jag ska testa för att få bort klådan?
Fått tips att ta bort havren och betforen och ge henne andra foder men jag vet inte vad? Är det någon kunnig som har några råd?

Fått tips om att testa örter också och jag får se om det blir att testa det men känner att jag måste ta en sak i taget för annars vet jag ju inte vad som hjälper henne!!???

Av S - 14 september 2013 17:37

Fick nellie jobba i lina igen men då med sadel och träns på. Vi har lite problem med tränsningen, hon är envis och jag får inte till det. Är nog mera mitt problem än nellies egentligen för jag har inte tekniken med att tränsa!
Hon var lite tjurig och ville trotsa lite men jag är mera bestämd nu och hon kommer inte undan ??.
Mest skritt men lite mer trav än i tisdags ?.

Annars har inte mycket hänt, efter en svacka med motionen började jag imorse igen med en cykeltur igen. Min motivation försvunnit helt och nu får jag verkligen kämpa mig ut!

Några bilder dom senaste dagarna

Presentation


Är en 30 årig tjej som skriver allt från vardagen till mera djupare tankar och känslor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards